Les ofertes de treball s'actualitzen diàriament!

El departament de Recursos Humans de les empreses participants serà present en WorkForum.

Vols aconseguir una entrevista amb ells? Hauràs de presentar la teua candidatura a l'empresa en les ofertes d'ocupació abans del 10 de novembre.

Les ofertes s'actualitzen diàriament pel que no dubtes a consultar la nostra pàgina de manera regular.

Si el teu perfil professional encaixa amb els requisits del lloc seràs contactat i se't agendará una entrevista de treball presencial el 17 de novembre en la Cambra de Comerç de Castelló.

Buscar per paraula

Filtros

Tipus de contracte

Formació

Experiència

Jornada

SACMI IBERICA S.A.
Castelló
Arxivar i revisar tot tipus de documents.Recopilar la informació requerida.Mantindre al dia els procediments de l'oficina. Gestionar viatge.Realitzar gestions de compra i venda.Coordinar la missatgeria executant tasques d'un administratiu de logística en la distribució de productes per a l'ús intern.Rebre i atendre tant telefònicament com presencialment a clients de l'empresa.
Absara Industrial
Castelló
Per ampliació del mercat francés necessitem cobrir lloc d'administrativ@ d'atenció al client amb nivell d'idioma francés alt
En Colorker Group, grup empresarial ceràmic en procés de creixement, desitgem cobrir una vacant per al nostre equip comercial, concretament afegint un ADMINISTRATIU COMERCIAL EXPORTACIÓ. En dependència directa del Cap d'Administratius Comercials, les seues principals funcions seran;- Gestió Administrativa de la cartera de comandes assignada.- Gestió de les càrregues de les comandes als clients.- Suport administratiu al departament comercial.- Vetlar pel compliment dels prespuestos de vendes assignades. -SÀRRIA REQUISIT INDISPENSABLE EL DOMINI DE DOS IDIOMES, SENT UN D'AQUESTS, INGLÉS O FRANCÉS. T'oferim estabilitat laboral amb un contracte indefinit, i l'oportunitat de desenvolupament professional i aprenentatge en un entorn dinàmic, innovador i competitiu. Formació requerida: Cicle formatiu de Grau Mitjà en Administració i Finances.Mínim domini de 2 idiomes, sent un d'aquests Inglés o Francés.Bon domini d'eines de ofimatica. Experiència requerida: 2 anys d'experiència en funcions similars Condicions de l'oferta:  Contracte Indefinit.Jornada partida de Dilluns a Divendres.Salari; 23.000€ brut/ anual.
Et comptem qui som... Proveïm solucions de mobilitat en dènou sucursals distribuïdes a Espanya, Portugal i Grècia, Comptem amb més de 20 anys d'experiència en el sector i tenim una missió clara: volem reinventar l'experiència del lloguer de vehicles i oferir solucions que s'adapten a les necessitats de mobilitat dels nostres clients. En l'actualitat ens trobem immersos en un ambiciós projecte d'expansió i creixement, en el qual necessitem continuar sumant talent a l'equip de Finances i comptabilitat mitjançant la incorporació d'un/a Admnistratiu/va
S'ofereixen 2 llocs Sota les directrius i en dependència del responsable del departament comercial, les principals funcions: gestió de la carte de comandes, tant de venda com de promoció; gestió de les càrregues dels materials demanats; atenció al client amb alts estàndards de qualitat; gestion de possibles reclamacions. Formació: Formació Professional Grau Superior - Comerç Internacional; Engonals, Frances, Aleman Avançat Experiència: 2 anys d'experiència Condicions: Estabilitat professional; jornada partida de dilluns a divendres; salari segons vàlua
Busquem incrementar la nostra Xarxa d'Agents en tota Espanya, amb posicions vacants en laDirecció Territorial Llevant Balears: València, Castelló, Alacant, Múrcia, Albacete, Terol i Palma. Si tens vocació d'empresari, capacitat comercial, caràcter emprenedor i ambició per desenvolupar unaprofessió de futur en un sector en creixement i altament rendible, comptem amb un pla especialitzat amb el qual podràs convertir-te en el millor Agent d'Assegurances i Inversions. Posem a la teua disposició un pla de formació i acompanyament continu, teòric i pràctic.Amb la nostra orientació i suport, podràs comercialitzar tota la gamma de productes d'assegurances i inversions existents en el mercat, per a oferir un assessorament integral del client i poder generar una carteraaltament rendible. Comptaràs amb eines tècniques, comercials i de màrqueting i un pla econòmic amb una atractiva retribuciómensual, finançament, comissions per la nova producció i la cartera generada, a més d'incentius anuals ipremis per objectius aconseguits.
Incorporació al departament comercial de MAPFRE, en un contrastat programa combinant formació i activitat de vendes. Desenvolupar-se com a professional en l'assessorament a clients particulars i empreses, utilització de la Plataforma Gestió Patrimonial per a realitzar un assessorament financer de qualitat.  Formació requerida: Grau/Llicenciatura Universitària. Certificació Financera actualitzada 2022. Es valorarà experiència en el sector. Condicions: Alta en la DGS. Contracte mercantil. Incentiu + variable + cartera
Incorporació al departament comercial de MAPFRE, en un contrastat programa combinant formació i activitat de vendes. Desenvolupar-se com a professional en l'assessorament a clients particulars i empreses mitjançant la venda consultiva de productes asseguradors i financers. Generar cartera de clients, compensada en tots els rams, per a dirigir una oficina MAPFRE. Formació: Batxillerat o  Cicle Formatiu de Grau Superior. Valorable Titulació Superior Universitària. Es valorarà experiència en el sector. Condicions: Alta en la DGS. Contracte mercantil. Incentiu + variable + cartera
Som Norauto, multinacional especialista en la venda d'articles i accessoris per al teu vehicle i líders en el mercat de la prestació de serveis de mecànica ràpida de l'automòbil. Tenim presència a Espanya des de 1.986 i conformem un equip d'al voltant de 1.800 col·laboradors presents en més de 90 centres distribuïts per tota la geografia espanyola. El nostre sentit d'empresa és "fer accessible solucions de mobilitat de manera responsable i sostenible als nostres automobilistes" i per a aconseguir-ho, som un equip humà apassionat de l'automòbil i de les noves formes de mobilitat. Actualment, busquem un perfil comercial amb clara orientació al client, experiència en serveis de mecànica i que tinga MOLTES GANES DE CRÉIXER amb nosaltres!
Muntatge equipament ramader: menjadores, abeuradors, ventiladors, etc.
Absara Industrial
Castelló
Consecució d'objectius qualitatius i quantitatius Anàlisi dels mercats existents i desenvolupament de nous mercats  Seguiment, visites comercials i fidelització de clients existents Assegurar un alt nivell de servei al client asi com a realització de les seues comandes Negociació i tancament dels termes i condicions de col·laboració Assegurar, supervisar els serveis d'assistència tècnica, postvenda i gestió comercial
Divina Seguros requereix incorporar 3 persones com a Assessors/as comercials a un projecte estable on podràs desenvolupar la teua carrera professional en una empresa en expansió. Eres la persona que estem buscant si comptes amb les següents competències: Persona motivada a treballar per objectius, amb una clara vocació comercial. Habilitats socials per a contactar amb clients potencials. Honestedat i transparència. Responsabilitat. Alta capacitat d'organització i comunicació.
Important empresa del sector assegurador, dins del marc estratègic, cerca incorporar a un/a nou/a professional a la seua àmplia xarxa d'agents exclusius, desenvolupant un pla de carrera a llarg termini i a mesura del seleccionat/a. La persona es farà càrrec de la gestió i desenvolupament comercial a Castelló com a assessor/a professional d'assegurances, atenent les necessitats dels seus clients, dins d'un ampli catàleg de productes asseguradors, dirigits tant a particulars com empreses. Requereix formació: en Grau Mitjà o Superior. Experiència: Comercial.
Com a Assistent d'Enginyer de Producció la teua missió serà executar el control i actualització del procés de Producció, sota la supervisió de l'enginyer de producció. A més, administre les llistes de materials de SAP, les receptes i les noves introduccions... Formació requerida - actualitzacions d'IPC, amb les autoritzacions i el control del gerent, també col·labore dins de Formació requerida: Preferentment Llicenciat en Química o Enginyer Químic. els diferents equips tècnics locals a...- Fluïdesa en anglés (oral i escrit) i espanyol Experiència requerida: 1 o 2 anys Contracte Temporal- Treball horari flexible de Dilluns a Divendres
ESTUDIO CERÁMICO, SL
Castelló/Valencia
Estudi Ceràmic compta amb una llarga tradició en la producció de paviments, revestiments, decoracions i peces especials. La nostra trajectòria de més de 30 anys i un gran equip humà i tècnic ens converteixen en una de les empreses més versàtils i fiables a l'hora d'afrontar qualsevol projecte ceràmic. El nostre objectiu és oferir les millors prestacions tècniques per als professionals del sector i una estètica irresistible, plena de color, harmonia i estil. Conjuguem disseny i tradició, per a estar a l'avantguarda en tendències ceràmiques. Estem situats en la localitat de Sant Joan de Moró.Busquem un/a administratiu/a d'exportació per a unir-se al nostre equip. Les seues funcions, entre altres, serien: • Recepció, preparació i facturació de comandes.• Seguiment i control de les comandes.• Coordinació juntament amb planificació de les expedicions.• Atenció al client i resolució possibles incidències. Formació requerida: Formació professional cicle superior o formació universitària. Nivell alt d'idiomes: anglés, francés i/o alemany Experiència requerida: Experiència prèvia en el sector en el lloc o similar. Horari: jornada partida, 09.00 a 13.30 i de 15.00 a 18.30
En Nayar busquem un/a auxiliar administratiu/a de logística oferta: per a formar part de la nostra àrea d'operacions. El nostre candidat/a haurà de ser resolutiu/a, reactiu/a enfront d'incidències, autònom/a, amb destacades habilitats de comunicació i capaç de treballar en equip. Les tasques s'engloben en tres grans àrees: 1 Comandes: Donar d'alta demanats, revisar-los, processar-los, manipular material si és necessari i gestionar els enviaments. 2 Avaries: Recepció i registre de material, gestionar la traçabilitat del material, preparar l'enviament del material gestionat i registrar la informació en el nostre ERP intern. 3 Producció: Encarregar-se de flasheos de productes, gestionar enviaments implicats en la producció i identificar necessitats d'estoc.
Llocs oferits: Administrativa per a empresa del sector hostaler Es precisa auxiliar administrativa per a fer tasques d'introducció de dades, gestió de rutes de repartidors i control horari. S'ofereix contracte de llarg duració. Formació requerida: FB bàsic, estudis això finalitzats, cicle formatiu de grau mitjà. Experiència requerida en almenys 1 any en tasques administratives similars. Condicions: · capacitat per a romandre assegut, apte per a tasques informàtiques.· disponibilitat per a treballar de dilluns a divendres. Jornada 25 hores setmanals.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
S'ofereixen 4 llocs de treball. SAVIA Residències, referent en la prestació de serveis soci-sanitaris per a la Tercera Edat, sent l'empresa líder a la Comunitat Valenciana, requereix incorporar personal de neteja per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.) per als seus centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán).Busquem personal de neteja tant per al centre residencial com per al departament de cuina. Neteja del centre residencial (Neteja i Bugaderia):• Cura en el manteniment del centre i estades d'aquest.• Atendre la cura de bugaderia del centre.• Realitzar i col·laborar en les tasques de Neteja per al bon funcionament del centre.• Fer tasques pròpies de neteja d'habitacions i zones comunes. i bugaderia general del centre residencial (zones comunes, habitacions dels residents, exteriors, etc.).En el departament de cuina:• les pròpies de fregue.• neteja de cuina complint amb els protocols estipulats, etc.• Es valorarà experiència prèvia en col·lectivitats.
Neteja de sales, banys, despatxos i zones comunes segons planing setmanal. Realització de comandes de neteja i organització del magatzem. Es valorarà Graduat Escolar i formació relacionada amb el sector. Experiència mínima de 3 mesos en llocs similars. Contracte de substitució. Jornada intensiva de 8 a 15,30 de dilluns a diumenge amb dos dies de descans. Salari: 1000 euros bruts per 14 pagues. Necessari disposar d'un certificat de discapacitat per problemes de salut mental.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
S'ofereixen 6 llocs de treball. Savia Residències, referent en la prestació de serveis soci-sanitaris per a la Tercera Edat, sent l'empresa líder a la Comunitat Valenciana, requereix incorporar Auxiliars d'infermeria per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.) per als seus centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán).Quines seran les teues funcions?• Atenció en activitats de la vida diària del/la resident, en col·laboració amb l'equip multidisciplinari.• Assistir i/o acompanyar a l'usuari del centre en la realització d'activitats que no puguen realitzar o ho facen amb dificultat.• Col·laborar en les activitats del centre.• Registrar l'activitat obligatòria del treball.• Altres funcions relacionades amb el treball.
1. Complir les normes de seguretat i higiene establides en l'empresa i promoure dins del seu àmbit el compliment de les mateixes així com complir amb Ordre, neteja i seguretat en la màquina, lloc de treball, i voltants.2. Preparar els canvis de treball segons la seqüència d'impressió establida pel Dpto. de Planificació3. Muntatge de Gravats i Neteja de Gravats, tinters, rascletas i aniloxes 4. Canvis d'aniloxes i camises.5. Alimentar de bobines verges a la màquina i tindre sempre preparada una bobina per a fer el canvi en el menor temps possible.6. Preparar les bobines impreses per a la seua posterior ubicació.7. Emplenar els comunicats de producció i de qualitat, introduir els consums de matèries primeres en els terminals disposats en planta8. Comunicar a l'Impressor qualsevol incidència o anomalia
Col·laboraràs en els projectes prioritaris del procés de producció, ajudant a definir millors estratègies d'acord amb els objectius. A més, participaràs en el mesurament, seguiment i execució d'accions de reducció de costos de materials i millora de la qualitat del procés. Formació requerida: Grau de tecnologies industrials o similars Condicions: Imprescindible haver finalitzat la carrera en els últims 4 anys en la Universitat Jaume I. Inglés parlat i escrit (mínim nivell B2). Excel Avançat. Vehicle propi.
Liderar projectes per a desenvolupament i millora la infraestructura digital de l'empresa. Formació requerida: Enginyeria informàtica Condicions: Imprescindible haver finalitzat la carrera en els últims 4 anys en la Universitat Jaume I. Inglés parlat i escrit (mínim nivell B2). Excel Avançat. Vehicle propi.
Donar suport al departament de logística fent reportes diaris dels subministraments.Suport en l'aprovisionament en la quantitat i terminis previstos, per a assegurar el compliment de la producció a la fàbricaRecepció de mercaderia i comprovació d'albarans Formació: Grau d'administració d'empreses o similiar Condicions: Imprescindible haver finalitzat la carrera en els últims 4 anys en la Universitat Jaume I. Inglés parlat i escrit (mínim nivell B2). Excel Avançat. Vehicle propi.
Es requereix perfil amb discapacitat igual o superior al 33%. Atenció i assessorament al client, gestió de cobrament en caixa, gestió d'incidències, realitzar finançaments, gestionar ressenyes, venda de targetes de fidelitat, alta de socis Club Leroy Merlin. Requereix formació: ESO, Estudis Batxillerat, Graus Formatius, Graus Universitaris. Experiència: preferible experiència prèvia com a Caixer, Comercial.
La seua missió principal és gestionar els recursos del procés productiu (persones i màquines), garantint el compliment dels estàndards de qualitat i productivitat. Amb formació CFGS o Enginyeria Tècnica Industrial. 6 a 8 anys com a Cap de Torn en processos industrials sector ceràmic, vidre o similar. Contracte indefinit. Torns rotatius dilluns a diumenge (5é Torn)
Les teues principals funcions seran les següents:- Càrrega, descàrrega segura dels camions.- Moviment i apilament de productes i materials.- Assegurar que càrrega i descàrrega de la mercaderia siga precisa i estiga lliure de danys.- Control i revisió de l'estoc del magatzem.- Magatzematge de producte acabat en perfectes condicions.
Situar material de la producció al magatzem, carregar pallets de la producció directes al camió, preparar comandes mitjançant la corresponent ordre de càrrega, realitzar inventaris, controlar que el material que es carregue estiga en perfecte estat, controlar l'estat del material en el magatzem per a evitar accidents.
Funcions: Comptabilitat: gestionar el departament comptable i d'administració.Relació amb els bancs: Gestionar i disposar dels recursos financers necessaris per a aconseguir els objectius generals, optimitzant el seu rendiment, a través de la negociació amb entitats financeres.Tresoreria: gestionar el circulant (liquiditat, cobraments i pagaments, deute a curt), conéixer a la perfecció pòlisses de crèdit, línies de confirming, línies de descompte de cartera, línies de finançament d'importacions, línies de factoring, lísing, rènting, rènting flexible, lease back, prestem ico, prestem BEI, línies de confirming internacional, cartes de crèdit. Estudiar i informar sobre les diferents alternatives d'inversions i el seu finançament, amb clars criteris de rendibilitat.Tancaments mensuals i anuals.Control pressupostari: realitzar els pressupostos tant d'inversió com operatius amb la periodicitat necessària per a la presa de decisions del negoci.Recolzar en la gestió de la direcció general de l'empresa.Anàlisi d'inversions.
2 llocs oferits En dependència directa del responsable de classificació busquem cobrir vacants d'operaris/as de classificació per a desenvolupar les tasques pròpies del lloc.
Eres un/a apassionat/a de les vendes? En BONATEL BUSINESS (distribuïdor oficial de Vodafone Empreses) seleccionem un/a ASSESSOR/A COMERCIAL per a creació de funnel de vendes i gestió d'oportunitats en el mercat empresarial, venda de màrqueting digital i servei de porfolio empresa Vodafone. Busquem professionals amb passió per les vendes i les telecomunicacions, orientats/as a la consecució d'objectius per a potenciar l'equip comercial, a la província Castelló, València i Alacant. Oferim contracte laboral estable amb horari flexible de dilluns a divendres, a jornada completa. Salari fix + alt variable per consecució d'objectius, cotxe d'empresa, targeta gasolina, portàtil i mòbil. Formació inicial i contínua a càrrec de l'empresa. Si tens aquestes qualitats, T'estem buscant!Uneix-te i Transforma les empreses a l'Era Digital!
Llocs oferits: Conductor de camió C1 Es requereix conductor de camió per a empresa del sector cítric per al transport de caixes entre magatzems. Ruta compresa entre Nules i Burriana. Jornada completa Formació requerida: C1 en vigor Experiència requerida d'almenys 1 any Condicions: · capacitat per a romandre assegut, no es realitza cap tipus d'esforç· disponibilitat per a treballar de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 i de 15 a 18· es treballa sempre dins de la mateixa ruta compresa entre Borriana i Nules.
GRUP SIFU
Castelló
FUNCIONS I TASQUES QUE REALITZAR: - Control d'entrada i eixida de visitants o vehicles.- Rondes de supervisió i atenció a l'usuari.- Recollida i classificació de paqueteria interna. - Maneig de Paquet Office per a realitzar el control d'entrades i eixides. - Manteniment i neteja de les zones comunes.
2 posts de treball En Lãberit Sistemes, empresa líder en consultoria tecnològica i desenvolupament de programari, busquem un/a Consultor/a Júnior Dynamics Business Central amb atracció pel món tecnològic.Volem formar-te en l'eina amb la possibilitat real de tindre un pla de carrera en l'empresa.Funcions:-Participar en projectes clau com a consultor de negoci.- Treball de consultoria per a la posada en marxa, manteniment i evolució de les diferents àrees de gestió.- Anàlisi de necessitats i mètodes de gestió empresarial per a implantar la millor solució al client.- Aportar valor i ajudar a optimitzar els processos de gestió interna sobre el negoci del client.Competències tècniques requerides:-Bon nivell d'ofimàtica.-Nivell d'anglés B2 (valorable).Competències personals:- Proactiu/a- Amb qualitat humana- Capacitat per a treballar en equip- Capacitat de resolució de problemesOferim:-Període formatiu de 3-6 mesos en les tecnologies oferides. Incorporació estable en la plantilla de Lãberit com a Consultor/a de l'ERP Microsoft Dynamics Business Central.-Modalitat de treball híbrida.-Flexibilitat horària.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
Se ofereixen dos llocs de treball. SAVIA Residències, empresa líder en el Sector de Residències Privades de la Tercera Edat de la Comunitat Valenciana, desitja incorporar Cuiners/as per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.). Comptarem amb les persones seleccionades per a les pròximes oportunitats laborals en els nostres centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán). Funcions:• Elaboració dels menús diaris.• Supervisió de la cuina.• Responsable del personal de cuina o adscrit a aquesta.• Control de l'estoc en magatzem.• Col·laborar amb els costos de la cuina amb direcció.
La missió del lloc és realitzar una adequada gestió integral de les comandes del mercat d'exportació, amb l'objectiu de ser àgils, aportar solucions i disminuir els errors, millorant així l'experiència del client. Les responsabilitats són: gestió de comandes i càrregues del mercat d'exportació assignat coordinant amb magatzem, gestió de correus electrònic i anomenades de clients i representants de les nostres marques, gestió d'incidències relacionades amb la venda i càrrega dels nostres productes, arxiu digital de tota la documentació corresponent a comandes i càrregues, control i seguiment de la cartera de comandes de la zona assignada, reclamació de pagaments en col·laboració de Comptabilitat de clients, gestió de documentació d'exportació, etc.
An EFI, the controls engineer architects and designs motion and controls systems for large-format digital inkjet printers by applying experience with and knowledge of mechanical, electrical, and software engineering principles. He or she is responsible for ensuring that designs are complete, satisfy requirements, and are production ready. This role is a good fit for an experienced controls engineer looking to move forward in his or her career. Program PLC and motion controllers with a focus on IEC 61131-3 control languagesMotion system specification; including motor/drive selection and integrationDefine and select system componentsWrite or develop engineering reports, white papers, and design proposalsSupport existing and legacy productsDesign to meet specified safety standardsArchitect systems level solutions for ease of design and productionEstablish and communicate realistic design schedulesLeverage interdisciplinary engineering resources to accomplish tasksSupport lead engineers as necessary Job Requirements:The ideal candidate must have experience in a motion or controls engineering position.BS in Electrical Engineering, Mechanical Engineering, Computer Engineering, Computer Science, or related engineering field (MS preferred)Programming experience with an object oriented languageIEC 61131-3 programming experience with a major brand of PLCs or motion controllersProven experience with electro-mechanical, mechatronic, or robotic systemsStrong mathematical skills including calculus and partial differential equationsFieldbus communication, architecture, configuration and commissioning experience (CanOpen, DeviceNet, Profibus, AS-i).High-level protocols over Ethernet (ModbusTCP, etc.)Firm grasp of: mechanical statics and kinematics,electrical systems and principles, and controls theory2+ years experience in a similar position CONTRATO INDEFINIDO + BENEFITS+ FLEXIBILIDAD
ESTUDIO CERÁMICO, SL
Castelló/Valencia
Estudi Ceràmic compta amb una llarga tradició en la producció de paviments, revestiments, decoracions i peces especials. La nostra trajectòria de més de 30 anys i un gran equip humà i tècnic ens converteixen en una de les empreses més versàtils i fiables a l'hora d'afrontar qualsevol projecte ceràmic. El nostre objectiu és oferir les millors prestacions tècniques per als professionals del sector i una estètica irresistible, plena de color, harmonia i estil. Conjuguem disseny i tradició, per a estar a l'avantguarda en tendències ceràmiques. Estem situats en la localitat de Sant Joan de Moró. Busquem un electromecànic per a unir-se al nostre equip. Formació requerida: Formació professional cicle superior. Requisits:• Coneixements mecànics i elèctrics.• Perfil més elèctric que mecànic.• Interpretació d'esquemes elèctrics i capacitat de resolució d'avaries elèctriques.• Experiència mínim 5 anys en indústria ceràmica.• Capacitat de treball en equip.• Persona responsable.• Disponibilitat horària. Horari: Torn 14-7
En Colorker Group, grup empresarial ceràmic en procés de creixement, desitgem cobrir una vacant per a la nostra planta de producció a Xilxes amb la incorporació d'un Electromecànic en l'actual equip de Manteniment Generals. En dependència directa del Cap de Taller de Generals, les seues principals funcions seran les de reparació i muntatge de màquines, línies i instal·lacions, assistència a avaries, manteniment preventiu i correctiu, tant a nivell mecànic com elèctric a la fàbrica en general. Es requereix disponibilitat per a treballar en torns rotatius, de dilluns a divendres. T'oferim estabilitat laboral amb un contracte indefinit, i l'oportunitat de desenvolupament professional i aprenentatge en un entorn dinàmic, innovador i competitiu. Formació requerida: Cicle formatiu de Grau Mitjà o superiorEspecialitat: mecànica, electrònica, mecatrònica…Valorable; carnet de carretons elevadors. Experiència requerida: En el lloc: 2 anys.En el sector: 2 anys. Condicions: 3 Torns rotatius de Dilluns a Divendres (Demà- Nit- Tard).Contracte indefinitSalari segons covenio grup 4 amb plusos, aprox 27.000€ brut/ anual.
S'ofereixen 2 llocs d'electromecànic: Realitzar el manteniment preventiu i correctiu de les instal·lacions i equips en l'àrea de mecànica. Instal·lar, reorganitzar i posar en marxa els equips de la planta assignada. Inspeccionar i diagnosticar les fallades de la maquinària, vehicles, eines i equips. Calibrar eines i equips defectuosos. Revisar serveis generals i manteniment d'aquests.
En dependència directa del cap de manteniment, les seues funcions seran: tasques de manteniment preventiu i correctiu, tasques de manteniment predictiu i modificacions en les instal·lacions i vetlar pel bon estat màquines Formació: Formació Professional Grau Superior- Electricitat i Electrònica Experiència: 2 anys d'experiència Condicions: Lloc estable, salari segons vàlua, contracte a través d'empresa.
La missió del lloc és realitzar i executar de forma adequada les tasques assignades per el/la Responsable de Manteniment, amb l'objectiu de mantindre en correctes condicions totes les màquines i ferramentes que s'utilitzen en la línia productiva i oficines. Les coneixements requerits són: maneig i coneixement de màquines de càrrega i descàrrega, maneig i coneixement de LGV's Barbieri i Tarozzi, maneig i coneixement de forns SACMI, maneig i coneixement de màquines de classificar System, interpretació de plans elèctrics, de força i maniobra.
Llocs oferits: Tasques d'envasament i/o etiquetatge en Vila Real i Onda Tasques d'envasament i/o etiquetatge. Torns de demà generalment, amb jornada completa i contracte d'ús d'1 any. Imprescindible que tinga una discapacitat reconeguda. Experiència requerida: d'almenys 3 mesos. Condicions de l'oferta: ·capacitat per a treballar entre 6 a 7.5 hores al dia, posició dempeus o asseguda·disponibilitat per a treballar de dilluns a divendres o en torns de matí i vesprada·vehicule propi o possibilitat de desplaçament per a complir amb l'horari de treball.
Enginyer/a Júnior (química / Industrial), per al Departament de Noves tecnologies de SITRA SL. Ubicació del Lloc: Oficines centrals de SITRA SL Castelló. Funcions: Desenvolupament d'enginyeria bàsica de projectes relacionats amb tractament i depuració d'aigües. Aplicació de les noves tecnologies existents.
En dependència directa del responsable de la secció d'esmalatadoras, busquem cobrir vacants d'operaris, coordinadors o caps de torn per a fer les tasques pròpies del lloc Formació: Altres títols, certificacions i carnets Experiència: 2 anys d'experiència Condicions: Lloc estable, salari competitiu, contracte a través d'empresa.
Com Family Banker pots construir el teu projecte professional com a emprenedor en el sector de la banca.És molt important que estigues recolzat per una entitat que et done suport i et proporcione totes les facilitats per a desenvolupar la teua carrera professional, una entitat que no et pressione, que et done llibertat. Banco Mediolanum és aquesta entitat, amb un model de banca diferent i innovador que basa el seu negoci en la figura de l'assessor financer. Banco Mediolanum és una entitat d'assessors, construïda per a ells. Per a tu.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
S'ofereixen dos llocs de treball SAVIA Residències, empresa líder en el Sector de Residències Privades de la Tercera Edat de la Comunitat Valenciana, desitja incorporar Fisioterapeutes per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.). Comptarem amb les persones seleccionades per a les pròximes oportunitats laborals en els nostres centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán).Quines seran les teues funcions?• Valoració inicial personalitzada juntament amb l'equip mèdic.• Establiment de pla terapèutic personalitzat.• Seguiment i valoracions periòdiques per a controlar l'evolució.• Manteniment i millora de la condició física.• Treball de força, agilitat i de la marxa.• Rehabilitació física.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
S'ofereixen 5 llocs de treball. SAVIA Residències, empresa líder en el Sector de Residències Privades de la Tercera Edat de la Comunitat Valenciana, desitja incorporar Infermers/as per a cobrir pròximes necessitats en els seus centres de València i voltants. Quines seran les teues funcions?• Elaborar, planificar i organitzar el Pla de Cures del Resident.• Proporcionar l'atenció per a mantindre i restablir les capacitats globals, previndre o retardar les complicacions i les incapacitats del resident.• Preparar i supervisar l'administració dels medicaments segons prescripcions facultatives.• Realitzar cures, extraccions de sang, preses constants, etc. als residents.• Atenció als usuaris enllitats per malaltia, efectuant els canvis posturals prescrits, controlant el servei de menjars als residents i subministrant-li-la directament a aquells que requerisca instrumentalització per a alimentar-se.
Instal·lador electricista . A temps complet. Tipus de contracte i salari segons conveni.
Instal·lador d'equips d'aire condicionat , tipus slpit i casset . A temps complet. Tipus de contracte i salari segons conveni.
Prospecció comercial dels mercats assignats. Visites comercials a nivell internacional, presentació i negociació de propostes amb agents. Seguiment i anàlisi de KPI’s, establiment de plans d'acció per a la consecució dels objectius.
GRUP SIFU
Castelló
FUNCIONS I TASQUES QUE REALITZAR:- Càrrega i descàrrega de material.- Muntatge de peces en la línia de producció.- Envasat de peces per al seu posterior paletización.- Verificació i classificació de peces.
S'ofereixen 4 llocs 1. Vetlar pel bon estat de les màquines i instal·lacions, així com la cura i control de les eines al seu càrrec.2. Assegurar el compliment dels estàndards de qualitat (Pautes de control) després de la realització d'un ajust o reparació3. Assegurar el compliment dels estàndards de velocitat i funcionament establits per a cada màquina4. Realitzar el diagnòstic de les avaries que es produïsquen en el seu grup de màquines i, en funció de la duració estimada de la reparació5. Comunicar les incidències rellevants en el seu grup de màquines al Coordinador de Manteniment6. Realitzar o recolzar en els canvis del motle, quan siga indicat pel Coordinador de Manteniment o el Cap de Manteniment7. Registrar les incidències ocorregudes durant el torn de treball i transmetre-les al company del torn següent (canvi de torn8. Registrar les eixides del magatzem de recanvis de qualsevol material utilitzat i sol·licitar a Manteniment la seua compra quan siga necessari
Norauto, multinacional especialista en la venda d'articles i accessoris per al teu vehicle i líders en el mercat de la prestació de serveis de mecànica ràpida de l'automòbil. Tenim presència a Espanya des de 1.986 i conformem un equip d'al voltant de 1.800 col·laboradors presents en més de 90 centres distribuïts per tota la geografia espanyola. El nostre sentit d'empresa és "fer accessible solucions de mobilitat de manera responsable i sostenible als nostres automobilistes" i per a aconseguir-ho, som un equip humà apassionat de l'automòbil i de les noves formes de mobilitat. Actualment, busquem un perfil comercial amb clara orientació al client, experiència en serveis de mecànica i que tinga MOLTES GANES DE CRÉIXER amb nosaltres!
Job Description: Design 3D mechanical new products or design improvements on portfolio;Collaborate in an Engineering team;Manage mechanical tasks in different projects: studying costs, listing specifications, risks, tests required;Collaboration with supply chain department in order to cost reductions: looking for new materials, new providers and new workflows;Collaboration with manufacturing and quality to design Poka-Yokes and testers for mechanical components found in the products. Bachelor or Master level educational and/or work background in mechanical Engineering;Preferable 2-5 years of relevant experience within the mechanical R&D environment (or related);You are knowledgeable with design, construction and calculations related to complex, composed products;You are experienced in realization of and guidance towards creation and test of prototypes and parts;Development and creation of design sketches ready to be modeled within a CAD system, i.e. NX Unigraphics, Pro-Engineer, SolidWorks, CATIA;You have an entrepreneurial, outgoing spirit, broad area of interests and excellent communication skills;You have the ability to liaise with clients, suppliers and colleagues on various levels;Multidisciplinary technical knowledge is considered advantageous;You have excellent English language skills. CONTRATO INDEFINIDO + BENEFITS+ FLEXIBILIDAD
Monitor/a col·lectivitats educació especial (Grup Intur) Ubicació del lloc: Centres situats per la província de Castelló Funcions: cuidar i ajudar a xiquets/as en horari de menjador, controlar eixides i entrades de l'alumnat, vigilància de la conducta, fomentar la socialització entre l'alumnat… Preferible aportar experiència en lloc similar i en centres d'educació especial.
Des de Avramar Ibèrica, empresa dedicada a l'aqüicultura, busquem contractar MOSSOS DE MAGATZEM per a la nostra planta de processament de peix a BORRIANA. Les tasques principals són: Preparació de comandes, picking. Control d'albarans Control d'estoc Utilització de PDA Fleix dels demanats Càrrega i descàrrega de camions Gestió i organització de magatzem. Requisits: Experiència prèvia en departament d'expedicions / logística. Maneig de traspaleta elèctrica manual. Carnet de carretoner en vigor Disponibilitat d'horari flexible Disponibilitat Immediata Vehicle propi
GRUP SIFU
Castelló
FUNCIONS I TASQUES QUE REALITZAR:- Neteja de mobiliari, sòls, banys i zones comunes.- Neteja d'instal·lacions: finestres, ascensors, etc. - Control i magatzematge del material de neteja i residus.- Neteja i organització del magatzem.- Ús de maquinàries (en cas que siga necessari): fregadora, barredora, aspiradora, pulidora, abrillantadora, etc.
Es requereix oficial de primera de la construcció per a incorporació immediata i contracte indefinit, amb salari segons conveni i la seua vàlua, jornada de treball completa. Formació PRL 20h obra de paleta Experiència en treballs d'obra de paleta mínim de 5 anys, capacitat de dirigir a un equip o de persones, valorable la capacitat d'interpretar plans, permís de conduir. Els treballs són la gran majoria a Llucena i pobles de voltant.
Fer treballs de manteniment dels sistemes, equips i infraestructura dels recursos de l'entitat, tant en tasques relacionades amb l'obra de paleta, pintura, electricitat, aparells de climatització, aparells sanitaris i manteniment bàsic de vehicles. Formació requerida:  Formació professional o cursos afins relacionats amb el sector professionalConeixements bàsics en manteniment de vehiclesConeixements i maneig en equips de control i mesura d'instal·lacions (manòmetres, termòmetres, polímetros…) Experiència requerida:  contracte de substitució, jornada de 8 a 15,30 h de dilluns a divendres, salari segons conveni. Necessari disposar d'un certificat de discapacitat per problemes de salut mental. Condicions: Contracte de substitució, jornada de 8 a 15,30 h de dilluns a divendres, salari: 1149,53 euros bruts per 14 pagues. Necessari disposar d'un certificat de discapacitat per problemes de salut mental. Imprescindible permís de conduir.
Assegurar un adequat relleu, identificant la situació de cadascun dels processos que s'estan produint en la planta. - Suport en el laboratori de control de Qualitat.- Emplenar / emplenar la informació requerida en les fulles dels processos, protocols, procediments, fulles de seguretat i instruccions de treball.- Comunicar al Plant Manager Operator (cap d'equip) qualsevol anomalia o incident detectat durant la realització dels treballs que li han sigut assignats.- Proposar millores de productivitat, seguretat, medi ambient, al Plant Manager Operator (cap d'equip) o al Plant Supervisor (cap de planta).- En situació d'emergència, complir amb les tasques assignades en el P.E.I. o P.E.E.
ESTUDIO CERÁMICO, SL
Castelló/Valencia
Estudi ceràmic compta amb una llarga tradició en la producció de paviments, revestiments, decoracions i peces especials. La nostra trajectòria de més de 30 anys i un gran equip humà i tècnic ens converteixen en una de les empreses més versàtils i fiables a l'hora d'afrontar qualsevol projecte ceràmic. El nostre objectiu és oferir les millors prestacions tècniques per als professionals del sector i una estètica irresistible, plena de color, harmonia i estil. Conjuguem disseny i tradició, per a estar a l'avantguarda en tendències ceràmiques. Estem situats en la localitat de Sant Joan de Moró. Busquem un Operari de magatzem per a unir-se al nostre equip. Les seues funcions, entre altres, serien la preparació de comandes de *picking, preparació de comandes en radiofreqüència, retractilar palets, etc. El perfil que busquem és: • Persona jove• Experiència prèvia en *picking en empresa ceràmica.• Es valorara positivament el maneig del carretó Experiència prèvia en *picking en empresa ceràmica i valorable maneig de carretó. Horari: jornada partida, de 08.30 a 13.00 i de 15.00 a 18.30.
En Andromeda Group, empresa dedicada a l'aqüicultura, estem ampliant el nostre equip d'OPERARI DE NETEJA en la planta de processament de peix a BORRIANA. Funcions: Neteja les instal·lacions industrials: màquines de processament, envasat i etiquetatge, zones de càrrega i descàrrega de producte orgànic. Manipulació de productes químics i aigua a pressió per a la realització de les tasques. Requisits: Experiència en neteja industrial amb mànega. Disponibilitat per a treball nocturn (22.00 a 08.00) Acostumat/a treball contra rellotge.
Es requereix personal en la secció de les màquines onduladoras, en elles entra el paper que després eixirà convertit en planxes de cartó ondulat, les quals són apilades i preparades d'acord amb la seua dimensió. Es requereix personal per a les diferents línies de producció de la secció de manipulat on es duu a terme la impressió, l'encunyació, el plegat i el pegat de les planxes procedents de onduladora transformant-les en envasos i embalatges de cartó ondulat, a més dels manipulats especials en aquells casos que els nostres clients els necessiten.
La missió del lloc consisteix en el control i maneig de la maquinària de la planta atomizadora. • Responsabilitat • Indicadors clau • Qualitat del producte • Compliment dels paràmetres establits en cada fase del procés productiu. • Neteja • Absència total de contaminacions en el producte. • Compliment de les directrius interposades per laboratori i/o responsables de torn per a obtindre el producte requerit amb la màxima qualitat. • Maneig responsable de la maquinària de cada secció segons les necessitats. • Manteniment de la zona de treball neta. • Complir amb la normativa, política i instruccions de Qualitat, Prevenció de RL i Medi ambient
SACMI IBERICA S.A.
Castelló
Funcions: · Rebre, emmagatzemar i enviar mercaderies d'un magatzem · Descarregar i classificar les mercaderies · Control de qualitat del producte i revisió de la comanda · Situar els productes en els seus respectius llocs dins del magatzem · Comprovar el nivell d'estoc i realitzar aprovisionaments de mercaderies · Preparació de comandes · Organitzar l'expedició de comandes
• La missió del lloc consisteix a assegurar la correcta elaboració del material segons les indicacions establides. • Qualitat de material • Mantindre el percentatge establit de material produït amb categoria extra. • Realitzar les inspeccions i controls establits en la seua secció • Mantindre l'ordre i neteja de les zones assignades al seu càrrec • Registrar de les dades requerides en els comunicats de treball • Realitzar els ajustos i canvis necessaris en la seua secció de manera òptima i conforme als estàndards • Complir amb la normativa, política i instruccions de Qualitat, Prevenció de *RL i Medi ambient
Recol·lectar, encaixar i aclarir el xampinyó. Es valorarà formació en el sector agrícola. No es requereix. Es valorarà experiència en l'encaixat de cítrics. Contracte indefinit. Horari de 8 a 17,00 h. En funció de les necessitats de la recol·lecta podrà acabar-se abans o després. 38 h/setmanals. Necessari disposar d'un certificat de discapacitat per problemes de salut mental.
Des de Andromeda Group, empresa dedicada a l'aqüicultura, busquem contractar OPERARIS DE GUÀRDIES per a la nostra piscifactoria Piscimar a BORRIANA. Les tasques principals són: Labors de manteniment de la planta. Proporció d'oxigen als tancs. Depuració en larvari. Classificació de peixos per talles. Suport en la reparació d'avaria de maquinària. Requisits: Vehicle propi. Carnet de carretoner en vigor. (Imprescindible experiència en maneig) Disponibilitat d'horari flexible i immediata. Disponibilitat per a realitzar guàrdies de 16.00 a 24:00 i de 24:00 a 08.00-7 dies guàrdies tarde i nit.-3 dies torn matutí 08.00 a 16.00-5 dies torn matutí de 08.00 a 16.00 Capacitat per a gran càrrega de treball i utilització de força física. Castellà fluid.
Des de Avramar Ibèrica, empresa dedicada a l'aqüicultura, busquem contractar OPERARIS DE PRODUCCIÓ per a la nostra planta de processament de peix a BORRIANA. Les tasques principals són: - Tasques d'envasament i encaixat del peix.- Classificació del producte.- Filetejat del peix.- Etiquetatge del producte i lectura PDA.- Termo segellat.- Control de registres de maquinària industrial.- Raigs x Requisits: - Vehicle propi.-Disponibilitat d'horari flexible i immediata.- Experiència prèvia en cadena de producció. Valorable experiència amb productes alimentaris.- Secció de filetejat de producte serà necessària tindre experiència o maneig demostrable de ganivet (en carnisseria, pescateria. Etc.).-Castellà fluid. S'ofereix contracte eventual i possibilitat de contracte indefinit.Salari brut en 14 pagues a l'any segons conveniJornada de 40 hores setmanals + hores extres.Horari de Dilluns a dissabtes segons necessitats de producció.
Llocs oferits: Neteja d'oficines i despatxos Neteja d'oficines i despatxos de dilluns a divendres i un matí de dissabte al mes. Imprescindible que tinga una discapacitat reconeguda. Onda. Experiència requerida d'almenys 3 mesos Condicions: ·capacitat per a treballar entre 6 a 7.5 hores al dia, posició dempeus·disponibilitat per a treballar de dilluns a divendres o en torns de matí i vesprada·vehicule propi o possibilitat de desplaçament per a complir amb l'horari de treball.
Si eres una persona amb actitud proactiva, que vol desenvolupar-se en les diferents seccions del procés productiu ceràmic, tenim posicions vacants que podrien interessar-te en preparació d'esmalts, premses, esmaltación, forns, rectificat i classificació.
Personal brigada obres (FACSA) Ubicació del lloc: Municipis província Castelló Funcions: mto xarxa proveïment, reparació avaries xarxes/escomeses, instal·lació canonades/comptadors, xicotets treballs d'obra civil.
Personal de cuina per a col·lectivitats. Auxiliars de cuina i cuiner/as.Ubicació: diferents centres en província de Castelló.Preferible aportar experiència en lloc similar.
GRUP SIFU
Castelló
FUNCIONS I TASQUES QUE REALITZAR:- Càrrega i descàrrega de material.- Paletización.- Preparació de comandes amb picking.- Embalatge de mercaderia.- Neteja i manteniment del magatzem.
Personal de neteja instituts zona costa: Almassora; Benicàssim; Oropesa; Torreblanca; Alcalá de xivert; Peníscola; Vinaròs; Benicarló, etc. Neteja d'aules, patis, superfícies, banys, zones comunes. 
Personal de neteja instituts zona interior: Onda; Borriol; Cabanes; Vall d'alba; Benlloch; San Mateo; Villafranca del Cid; Morella, etc. Neteja d'aules, patis, superfícies, banys, zones comuns. 
Busquem personal per als restaurants de Salera, Vila-real, Castalia i Ciutat del Transport. Requisits, ser major de 18 anys, DNI o NIE, disponibilitat per a treballar els caps de setmana.  Requereix formació: ESO, aprovada.
Personal neteja viària (FOBESA) Ubicació del lloc: Borriana/Benicàssim/Oropesa Funcions: escombratge manual de carrers, neteja de vies, desbrossament de vorades, treballs en equip amb camió brigada, buidat de papereres i recollida de residus.
Infermers/as, auxiliars de enfermeria, psicòlegs/es, mèdics/es amb la titulació acreditativa o homologada.
En dependència del Responsable de la secció de premses, busquem cobrir vacants per a fer les tasques pròpies del lloc. Formació: Altres títols, certificacions i carnets. Experiència: 2 anys d'experiència Condicions: Incorporació a una empresa en expansió; lloc estable; salari conveni ceràmica
Professional de neteja per a edificis. Valorable certificat professional de neteja.
Vols viure una experiència professional apassionant i desenvolupar la teua carrera amb nosaltres/a? Si t'agrada el sector del retail i logístic, gaudeixes treballant amb altres/as i sentint-te útil al teu al voltant, vols liderar equips, realitzar iniciatives de millora, enfrontar-te a nous reptes contínuament i créixer amb nosaltres/as.  Si t'incorpores al programa, tindràs l'oportunitat de descobrir les diferents missions que tenim en BRICOMART, tant en comerç (Caixes, venedor/a, Responsable Comercial, Cap/a Sector) com a logística (Recepcionista, Responsable logístic, cadena de subministrament) Durant 1 any, aniràs passant per diferents fases d'aprenentatge i desenvolupament i posant en pràctica tot l'aprés, assumint cada vegada majors responsabilitats que et prepararan per a ser un/a de nostres lideres logistics del futur.
Eres jove, proactiu/a i t'agraden els reptes?Cerques un treball que no requerisca experiència prèvia i en el qual pugues coordinar projectes? Participa en el Programa Telémaco, 2 anys de treball i formació per a arribar a ser Cap/a de Sector (manager en un magatzem i membre del Comité de Direcció: Què faràs en el teu dia a dia?1. Assegurar l'atenció al Client i realitzar suggeriments de millora per a donar resposta a les seues necessitats. Sense ells/as no som res!2. Gestionar l'estoc de la mercancia segons les indicacions de la teua manager/mentor. S'organitzat/a sempre és un plus! 3. Atendre la normativa de seguretat4. Treballar en equip i col·laborar amb els/as companys/as de Magatzem. Fer *team és essencial per a aconseguir noves metes! Busquem jovens amb:- FPII o titulació Universitària (especialitats tècniques) - Motivació pels entorns dinàmics - Flexibilitat, capacitat de presa de decisions i de resolució de reptes - Amb ganes d'aprendre i demostrar la seua vàlua començant des de les bases del negoci- Disponibilitat de mobilitat Geogràfica Regional Llevant (Finestrat, Alacant, Múrcia,Castelló, Massanassa, Palma)- Permís de conduir
Tasques a desenvolupar en el lloc: Establir paràmetres per a nous programes o aplicacions, escriure el codi de nous programes o aplicacions, així com provar i revisar el codi.Processos de desplegament de les aplicacions.Integrar els programes existents perquè siguen compatibles amb diverses plataformes i sistemes.Actualitzar els programes i aplicacions existents.Definir les especificacions tècniques dels nous programes o aplicacions.
2 llocs oferits En Lãberit Sistemes, empresa líder en consultoria tecnològica i desenvolupament de programari, busquem un/a Programador/a Back-End & Front-End amb experiència en Java o Angular.Podràs incorporar-te a l'equip de desenvolupament d'una plataforma d'administració electrònica per a entitats de diferent envergadura.Competències tècniques requerides:- Coneixements a Java, Angular, JS, etc.- Perfil orientat a Back-End, Front-End o Full Stack.- Coneixements en versionat i gestió del canvi (Git).- Integració continua (contenidors, desplegaments automatitzats, etc.)- Treballaràs en un equip que empra metodologies àgils (SCRUM).Competències personals:- Proactiu/a- Amb qualitat humana- Capacitat per a treballar en equip- Capacitat de resolució de problemes
Analitzar, connectar i extraure informació procedent de sistemes industrials per al seu emmagatzematge posterior en bases de dades amb la finalitat de desenvolupar i millorar l'automatització industrial de les plantes de treball.Funcions Específiques:− Analitzar la informació existent en els sistemes industrials i en les BBDD actuals.− Realitzar les connexions oportunes per a poder extraure la informació.− Extraure i guardar la informació requerida en BBDD SQL, MySQL o Access.− Desenvolupament de programes i aplicacions per a noves màquines i línies automatitzades.− Modificació i ampliació de programes en controladors existents.− Desenvolupament de documentació tècnica (Informes, manuals d'usuari, etc.).− Posada en marxa de sistemes automatitzats mitjançant PLC.− Programació de PLCs, sobretot de la marca Omron i Siemens.− Programació de SCADAs comercials (Rockwell FactoryTalk, iFIX).− Programació avançada en .NET i Visual Basic.− Programació de pantalles HMI. Formació: Enginyer tècnic industrial o Cicle Formatiu Grau Superior amb experiència mínima de 2 anys en un lloc de similars característiques.Programació en .NET, Visual Basic.Programació d'autòmats. Condicions: Lloc estable.Jornada de dilluns a divendres.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
S'ofereixen dos llocs de treball SAVIA Residències, empresa líder en el Sector de Residències Privades de la Tercera Edat de la Comunitat Valenciana, desitja incorporar Treballadors Socials per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.). Comptarem amb les persones seleccionades per a les pròximes oportunitats laborals en els nostres centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán). Funcions:• Participar en l'acolliment d'un nou resident, realització de noves valoracions.• Realitzar l'assistència social individualitzada.• Planificació i organització del treball social de l'entre mitjançant una adequada programació.• Executar activitats.• Gestió administrativa de l'àrea social.• Acció comercial del Centre Residencial.
Grup educatiu selecciona per a la província de Castelló professionals titulats en Pedagogia, Psicologia o Psicopedagogia, Educació Social per a la realització d'un programa formatiu, d'orientació i motivacional dirigit a Joves de 16 a 21 anys en risc d'exclusió social.La jornada serà de 25 hores setmanals, en horari de matins.
Siena Educació, empresa especialista en comunicació i educació per a pròxim projecte de realització de Tallers de promoció de la salut i prevenció de conductes autolítiques i temptatives de suïcidi per a realitzar a alumnes/as de l'ESO en centres educatius de província de Castelló.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
Centres Residencials SAVIA, empresa líder en el Sector de Residències Privades de la Tercera Edat de la Comunitat Valenciana, desitja incorporar Recepcionistes per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.) Comptarem amb les persones seleccionades per a les pròximes oportunitats laborals en els nostres centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán). Funcions:• Recollir i entregar la correspondència, orientació publica, atenció de centraletes telefòniques i ocasionalment vigilància dels punts d'accés i tasques de porteria.• Emplenar els comunicats d'entrada i eixida dels residents quan aquests es produïsquen per permisos i vacances.• Arxivar les peticions d'eixides o retard en l'arribada dels residents segons es contempla en el Reglament de Règim Interior del Centre.• Ajudar a aquells residents que ho necessiten en el trasllat d'equipatge fins a i des de les habitacions exercint un obligat i discret control dels paquets que tinguen accés.• Mantindre el règim establit per la Direcció per a l'accés de residents i visitants a les diferents dependències del Centre.• Es fa càrrec dels comunicats d'avaries i els trasllada al servei de manteniment.
En dependència del Responsable de la secció de Rectificadores busquem cobrir vacants d'operaris/as de rectificat per a exerceixes les tasques pròpies del lloc. Formació: Altres títols, certificacions i carnets. Experiència: 2 anys d'experiència Condicions: Incorporació a una empresa en expansió; lloc estable; salari competitiu
Es requereix perfil amb discapacitat igual o superior al 33%. Emplenar els prestatges amb nous subministraments. Recollir les mercaderies des del magatzem. Desembalar la mercaderia i comprovar que no existeixen elements amb desperfectes. Organitzar els elements acuradament i de manera segura en els prestatges. En general, s'ha de fer ús de manera segura, prioritzant les mesures de PRL, de la maquinària, transpaleta, apilador per a realitzar aquestes funcions. Requereix formació: ESO, Estudis Batxillerat, Graus Formatius, Graus Universitaris. Experiència: preferible experiència prèvia en Gestió de Magatzem, Logística, Reposició.
EFI is looking for a Software engineer for joining our Spanish team in Castellon. ResponsibilitiesEverything involved in applying a ML model to a production use case, including, designing and coding up the neural network, gathering and refining data, training and tuning the model, deploying it at scale with high throughput and uptime, and analyzing the results in the wild in order to continuously update and improve accuracy and speedInterface closely with the Backend and DevOps teams as well as with our internal data labeling services Undergraduate or graduate degree in computer science or similar technical field, with significant coursework in mathematics or statistics1-2 years industry machine learning experienceYou have successfully trained and deployed a deep learning machine model (image, NLP, video, or audio) into production, with measurably improved performance over baseline, either in industry or as a personal projectStrong experience with a high-level machine learning frameworks such as Tensorflow, Caffe, or Torch, and familiarity with the othersExperience in Python, especially as it applies to the above ML frameworksYou have a working knowledge of the following technologies, or are not afraid of picking it up on the fly: C++, Scala/Spark, SQL, Cassandra, DockerYou are up-to-date on the latest deep neural net research and architectures, both in understanding the theory and motivations behind the techniques, as well as how to implement them in the ML framework of your choiceExperience in C# and .Net would be a wish.You have great communication skills and ability to work with othersYou are a strong team player, with a do-whatever-it-takes attitude CONTRATO INDEFINIDO +BENEFITS+FLEXIBILIDAD
Et comptem qui som... Som un proveïdor de serveis de mobilitat, especialitzat en el lloguer de vehicles en els principals aeroports turístics. Actualment estem en ple procés d'expansió, presents ja en 12 ciutats d'Espanya i Portugal, situant-nos com una de les empreses més destacades del nostre sector. Comptem amb més de 20 anys d'experiència en el sector i tenim una missió clara: reinventar l'experiència del lloguer de vehicles oferint solucions que s'adapten a les necessitats de mobilitat dels nostres clients.
En Nayar busquem a un/a tècnic/a al fet que forme part de el departament de suport i més concretament en Àrea Tècnica, les principals responsabilitats de la qual seran; atendre les sol·licituds d'ajuda, guia o instal·lació que puguen generar els nostres clients. Aquestes sol·licituds arriben per correu electrònic i/o per cridada a la nostra centraleta d'atenció al client.
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
2 llocs oferitsSAVIA Residències, empresa líder en el Sector de Residències Privades de la Tercera Edat de la Comunitat Valenciana, desitja incorporar Tècnics/as d'Animació Sociocultural (TASOC) per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.). Comptarem amb les persones seleccionades per a les pròximes oportunitats laborals en els nostres centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán). Funcions:• Desenvolupar i executar les diverses tècniques d'animació, individuals i o grupals, que impliquen les persones usuàries en l'ocupació del seu temps lliure promovent la seua integració i desenvolupament grupal.• Registrar i introduir les dades de participació i seguiment d'activitats.• Fomentar el desenvolupament integral de les persones usuàries, mitjançant l'acció lúdic – educativa.• Dur a terme les activitats d'oci i temps lliure per a l'entreteniment de les persones usuàries.• Fomentar la integració i participació dels residents.
Fer les tasques de manteniment preventiu, evolutiu i resolució d'avaries dels equips, màquines i instal·lacions, a fi d'assegurar la qualitat del producte elaborat, la integritat ambiental, l'eficiència energètica i la seguretat i salut dels treballadors. Funcions Específiques:1. Fer les tasques de manteniment preventiu que li siguen assignades.2. Resoldre les avaries que li siguen assignades.3. Fer les tasques de manteniment evolutiu que li siguen assignades. Formació: 1.- CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR ELECTRICITAT, MECÀNICA O ELECTROMECÀNICA AMB EXPERIÈNCIA MÍNIMA DE 3 ANYS.2.- EGB o equivalent amb experiència mínima de 5 anys en un lloc de similarscaracterístiques. Condicions: • Lloc estable.• Jornada de dilluns a divendres.
Descripció: Fer les tasques de manteniment correctiu derivades del preventiu i de resolució d'avaries dels equips, màquines i instal·lacions a fi d'assegurar la qualitat del producte elaborat, la integritat ambiental, l'eficiència energètica i la seguretat i salut dels treballadors. Funcions Específiques:1. Fer les tasques de manteniment correctiu derivades del preventiu que li siguen assignades.2. Resoldre les avaries que li siguen assignades. Formació: 1.- CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR ELECTRICITAT, MECÀNICA O ELECTROMECÀNICA AMB EXPERIÈNCIA MÍNIMA DE 3 ANYS.2.- EGB O EQUIVALENT AMB EXPERIÈNCIA MÍNIMA DE 3 ANYS EN UN LLOC DE SIMILARS CARACTERÍSTIQUES.- CONEIXEMENTS BÀSICS- CORREU ELECTRONIC I INTERNET- OFFICE NIVELL USUARI Condicions: Lloc estable.Jornada de dilluns a diumenge amb els descansos establits.Torns rotatius (Matí, vesprada, nit).
Tècnic Departament Tècnic Proveïments. (enginyeria industrial / Enginyeria tècnica Obres públiques) Ubicació del lloc: Oficines centrals FACSA Castelló, amb disponibilitat desplaçament Provincial/ nacional Funcions: Gestió de projectes relacionats amb proveïment d'aigua potable i les seues instal·lacions.
Assegurar el compliment de totes les obligacions fiscals i d'assegurances de la companyia, així com el control d'actius, d'acord amb la legislació actual en matèria d'assegurances i impostos i les directrius rebudes del Director Financer Administratiu, amb la finalitat de garantir una situació legal constantment actualitzada en matèria fiscal i una completa cobertura de les assegurances que l'empresa té subscrits. Complir en tot moment amb els requisits legals i els procediments interns.
Instal·lació elèctrica ventiladors, sensors, motors, etc. Formació requerida: FP2o similar o demostrar coneixements
Les teues principals funcions seran les següents: Reparar de manera segura seguint els procediments de consignació i utilitzant els EPI´s necessaris totes aquelles avaries tant de màquines específiques com de les instal·lacions en general, per a optimitzar la producció i evitar parades no programades.-Realitzar de manera segura les gammes de manteniment preventiu i predictiu assignades en el temps establit.-Gestionar tots els recanvis utilitzats a través del GMAO per a assegurar el correcte manteniment dels estocs.-Contribució a la millora contínua en el departament amb l'anàlisi de la causa arrel de les avaries.- Mantindre l'ordre i neteja tant del seu lloc de treball com del taller de manteniment.-Confeccionar un comunicat diari amb el GMAO que reculla totes les activitats laborals realitzades i reportar aquesta informació al Cap/a de Manteniment per a la seua supervisió.
SACMI IBERICA S.A.
Castelló
Posada en marxa i solució d'avaries en la instal·lació del client.Reparacions correctives i preventives dels forns i assecadors horitzontals.Redacció d'informes tècnics.Realitzar formacions de la maquinària per als clients.Formació: Grau superior en mecatrònica
Es busca personal amb grau mitjà en tècnic d'emergències sanitàries per a incorporar a la plantilla d'Ambulàncies CSA, S.L., per a exercir funcions de Portalliteres o Conductor. Es valora la possessió del permís de conduir B i C.
Tècnic en Gestió de Residus, per al Departament de Residus de SITRA SL (grau en CCias Ambientals, o grau mig / Superior en Salut ambiental) Ubicació del Lloc: Oficines centrals de SITRA SL Castelló. Funcions: Suport al departament tècnic de gestió de residus: elaboració de pressupostos, gestió de compres, gestió clients, gestió documental, control logístic, assessorament en el compliment legal de gestió de residus.
Es busca personal amb certificat de professionalitat en tècnic de transport sanitari per a incorporar a la plantilla d'Ambulàncies CSA, S.L., per a exercir funcions de Conductor. Es valora la posesió del permís de conduir C
Tècnic Júnior en Comunicació i Màrqueting (Grup Intur) (Publicitat, RRPP comunicació i Màrqueting, Periodisme…) Ubicació del lloc: Oficines centrals Grup Intur a Castelló Funcions: secunde redacció de notes de premsa i comunicacions internes, validació i seguiment continguts en xarxes socials
Les funcions que realitzaràs seran les següents:· Dur a terme l'estudi de reaccions químiques amb aplicació directa en la síntesi d'ingredients de fragàncies. Formació requerida: FP Química o Grau/Enginyeria Química Experiència requerida: 6 mesos Contracte temporal - treball horari Flexible L-V
Diversos treballs oferits d'assistència tècnica en exportació amb disponibilitat per a viatjar. Realitzar l'assistència tècnica dels nostres productes en la planta del client ceràmic en àmbit internacional. 
Et comptem qui som... Proveïm solucions de mobilitat en dènou sucursals distribuïdes a Espanya, Portugal i Grècia, però no hi ha qui ens pare i per això ens trobem immersos en un ambiciós procés de creixement. Comptem amb més de 20 anys d'experiència en el sector i tenim una missió clara: reinventar l'experiència del lloguer de vehicles oferint solucions que s'adapten a les necessitats de mobilitat dels nostres clients. I per a aconseguir aqueix objectiu, necessitem incorporar un/a Tècnic/a de Comptabilitat en el nostre departament financer, la missió principal del qual serà dur a terme i realitzar seguiment de la gestió comptable, administrativa i fiscal de l'empresa, assegurant el compliment del Pla General Comptable i la normativa fiscal aplicable a cada moment.
Elaboració de desenvolupaments nous per a tot el Grup i posada a punt del disseny per a la producció amb formació en Enginyeria en disseny Industrial.
Manteniment electromecànic de la maquinària de producció amb formació professional de grau superior en manteniment electromecànic, electricitat o similars.
Et comptem qui som... Som un proveïdor de serveis de mobilitat, especialitzat en el lloguer de vehicles en els principals aeroports turístics. Actualment som presents en 12 ciutats d'Espanya i Portugal, situant-nos com una de les empreses més destacades del nostre sector. Comptem amb més de 20 anys d'experiència en el sector i tenim una missió clara: volem reinventar l'experiència del lloguer de vehicles i oferir solucions que s'adapten a les necessitats de mobilitat dels nostres clients. En l'actualitat ens trobem immersos en un ambiciós projecte d'expansió i creixement, en el qual necessitem continuar sumant talent a l'equip de IT mitjançant la incorporació d'un/a Tècnic/a de Sistemes, la missió principal dels quals serà posar en marxa, mantindre i actualitzar els diferents equips informàtics de la companyia, així com donar suport informàtic als usuaris de l'empresa, diagnosticant i solucionant les seues incidències.
Persona encarregada d'executar els processos de mecanitzat per arrancada d'encenall i procediments especials, preparant, programant, operant les màquines eines i verificant el producte obtingut, complint amb les especificacions de qualitat, temps, seguretat i protecció ambiental.
En dependència directa del Responsable de Logistica, busquem cobrir vacants per al lloc de Transportista. Les funcions principals són: càrrega i descàrrega de material ceramico, repartiment de la mercancia dins de la província de Castellon, etc. Formació: Tindre en vigor els permisos de conduir C+E, CAP i formació en carretons elevadors Experiència: 2 anys d'experiència Condicions: Incorporació a una empresa en expansió; lloc estable; salari conveni ceràmica
SAVIA RESIDÈNCIES
Castelló i altres municipis
Se ofereixen dos llocs de treball SAVIA Residències, empresa líder en el Sector de Residències Privades de la Tercera Edat de la Comunitat Valenciana, desitja incorporar Treballadors Socials per a cobrir pròximes necessitats (baixes, excedències, vacances, etc.). Comptarem amb les persones seleccionades per a les pròximes oportunitats laborals en els nostres centres situats a la província de Castelló (Castelló de la Plana, Cabanes, Moncofar, Benicarló i Montán). Quines seran les teues funcions?• Participar en l'acolliment d'un nou resident, realització de noves valoracions.• Realitzar l'assistència social individualitzada.• Planificació i organització del treball social de l'entre mitjançant una adequada programació.• Executar activitats.• Gestió administrativa de l'àrea social.• Acció comercial del Centre Residencial.
En OBRAMAT (Abans Bricomart), l'empresa de referència de distribució de materials en el mercat de la Reforma i Construcció, estem buscant venedors/as. Si vols participar en un projecte ambiciós dins d'una empresa jove, dinàmica, orientada a les persones, capdavantera en el seu sector i amb un fort projecte d'expansió AQUESTA ÉS LA TEUA OPORTUNITAT! En dependència del Cap/a de Sector, tindràs la missió de contribuir per tu mateix a la satisfacció dels clients i al desenvolupament de les vendes, assegurant una excel·lent experiència de compra:- Assegurar la correcta atenció al client i la venda segons el Pla de Vendes- Col·laborar i posar en marxa les operacions comercials i realitzar suggeriments de millora per a donar una millor resposta a les necessitats dels clients.- Mantindre la teua secció posant el focus en la col·locació, reposició i el balizaje de la mercaderia-Gestionar l'estoc de la secció segons les indicacions de la teua manager-Atendre la normativa de Seguretat - Col·laborar amb el teu equip en el marc de valors de la companyia- Participar en la vida del magatzem, viure i fer viure el projecte de l'empresa
Es requereix perfil amb discapacitat igual o superior al 33%. Atenció i assessorament al client, funcions de servicorte de fusta fent ús de les mesures de PRL. Mantindre els corredors i els lineals de manera que estiguen nets, plens i abalisats. Requereix formació: ESO, Estudis Batxillerat, Graus Formatius, Graus Universitaris. Experiència: preferible experiència prèvia en Fusta, Ebenisteria, Fusteria, Reformes, Comercial, Construcció, Vendes, Portes, Finestres. Disseny de cuines i banys, Comercial, Condicionament, Bricolatge, Obra.
Busquem esportistes apassionats; autònoms i responsables que mostren passió pel client i que tinguen ganes de créixer dins d'una multinacional líder en el sector de l'esport. Es garanteix una formació contínua, on els límits de l'aprenentatge i de creixement els marca el propi col·laborador.
En OBRAMAT (Abans Bricomart), l'empresa de referència de distribució de materials en el mercat de la Reforma i Construcció, estem buscant venedors/as.Si vols participar en un projecte ambiciós dins d'una empresa jove, dinàmica, orientada a les persones, capdavantera en el seu sector i amb un fort projecte d'expansió AQUESTA ÉS LA TEUA OPORTUNITAT! En dependència del Cap/a de Sector, tindràs la missió de contribuir per tu mateix a la satisfacció dels clients i al desenvolupament de les vendes, assegurant una excel·lent experiència de compra:- Assegurar la correcta atenció al client i la venda segons el Pla de Vendes- Col·laborar i posar en marxa les operacions comercials i realitzar suggeriments de millora per a donar una millor resposta a les necessitats dels clients.- Mantindre la teua secció posant el focus en la col·locació, reposició i el balizaje de la mercaderia-Gestionar l'estoc de la secció segons les indicacions de la teua manager-Atendre la normativa de Seguretat - Col·laborar amb el teu equip en el marc de valors de la companyia - Participar en la vida del magatzem, viure i fer viure el projecte de l'empresa
Norauto, multinacional especialista en la venda d'articles i accessoris per al teu vehicle i líders en el mercat de la prestació de serveis de mecànica ràpida de l'automòbil. Tenim presència a Espanya des de 1986 i conformem un equip d'al voltant de 1900 col·laboradors presents en més de 90 centres distribuïts per tota la geografia espanyola. El nostre sentit d'empresa és "fer accessible solucions de mobilitat de manera responsable i sostenible als nostres automobilistes " i per a aconseguir-ho som un equip humà apassionat de l'automòbil i de les noves formes de mobilitat. El perfil de els/les colaboradors/es que s'uneixen al nostre projecte és el de persones apassionades per l'atenció al client i de l'automòbil, amb iniciativa i innovadores, amb ganes de continuar creixent en Norauto, responsables i amb actitud positiva.
Per a zona Castelló, Benlloch, Caudiel. Sol ser jornada completa a torns i llocs indefinits o en períodes vacacionals per a cobrir vacances. Sempre han de tindre TIP vigent. Per a tema aeroportuaris, ferroviaris i per a edificis públics. 18000 EUROS
Xoferes recollida residus urbans (FOBESA) Ubicació: Borriana/Benicàssim/Oropesa. (Borsa per a futures necessitats en altres zones) Funcions: Conducció de camió (càrrega lateral i/o càrrega posterior) per a recollida de residus i/o recollida de voluminosos i poda. A més, podria tindre labors de l'operativa recollida i acostament de contenidors al vehicle.