Tasques principals seran:
- Comunicació interna i externa per a la resolució d'incidències
- Suport a la resta de seccions de tasques admnistrativas
- Classificació, seguiment i arxiu de documentació
- Registre de transaccions
- Gestió de cobraments i factures
Et busquem a tu…
Una persona resolutiva, organitzada i amb iniciativa.
Amb experiència prèvia com a administratiu/a
Amb nivell d'anglés mínim B2
Amb actitud positiva, capacitat de treball en equip i disposada a continuar creixent amb nosaltres.
Gaudir de flexibilitat horària i teletreball parcial.
Jornada intensiva els mesos de juliol i agost.
Formar part d'un equip de més de 300 professionals, units per a aconseguir un objectiu: convertir-nos en el referent d'innovació en el nostre sector i ésser el motor del canvi.
Unir-te a un equip dinàmic en un ambient excel·lent.
Tindre un salari concorde al teu nivell d'experiència a cada moment de la teua carrera professional.
Integrar-te en un projecte ambiciós dins d'una empresa sòlida que aposta per la millora contínua.
Tindre possibilitats de desenvolupament que et permetran continuar aprenent i creixent com a professional.
Tindre l'opció d'estalviar en les teues despeses de salut, guarderia, menjar, transport i formació, unint-te al nostre pla de retribució flexible.
Tarifes especials i dies de lloguer gratuïts.