Experiència prèvia demostrable 2 anys. Modalitat híbrida en teletreball- presencial. Jornada completa.
Tasques a desenvolupar:
- Atenció telefònica a clients per a resoldre dubtes, incidències, o acompanyar-los en la posada en marxa d'equips.
- Estudi d'incidències recurrents de productes Nayar.
- Seguiment d'incidències greus i/o solucions aplicades. Inclou desplegaments de nou microprogramari.
- Atenció de sol·licituds Helpdesk per correu electrònic.
- Documentació de detalls tècnics o processos.
- Formació a clients de les nostres plataformes de serveis.
Formació:
- Coneixement de Xarxes (ip, redireccions iptables, vpn...). Coneixements bàsics d'ús de Linux (en Entorn de consola).
- Coneixements de telefonia ( gestió de xarxes mòbils, sms...). -
Coneixements de maquinari (components elèctrics i electrònics).
- Orientació a l'atenció al client per a la resolució d'incidències.
Formació interessant per a exercir el lloc de treball:
ASIX, FP Mitjà en Informàtica, Electrònica, Telecomunicacions o similar.