Workforum Castelló és una oportunitat única per a trobar treball i millorar el teu perfil professional.
Acudeix a l'esdeveniment que reuneix més de 40 empreses amb ofertes actives, a més de conferències i tallers laborals.
El departament de Recursos Humans de les empreses participants serà present en WorkForum.
Vols aconseguir una entrevista amb ells? Hauràs de presentar la teua candidatura a l'empresa en les ofertes d'ocupació abans del 10 de novembre.
Després de revisar el teu perfil professional, si aquest s'ajusta a les necessitats del lloc, seràs contactat i se't agendará una entrevista de treball presencial el 17 de novembre en la Cambra de Comerç de Castelló.
També es tractaran els punts clau per a desenvolupar un perfil professional o desafiar la digitalització en el mercat laboral.
Descobreix els secrets per a augmentar la seguretat en tu mateix i mirar al futur amb una esperança entusiasta i real. Aprén les claus de l'alt rendiment professional i les oportunitats laborals. Coneix les eines que incrementaran les teues possibilitats d'èxit i et permetran ser la millor persona candidata en un procés de selecció.
Els departaments de Recursos Humans de més de 40 empreses estaran presents en WORK FORUM i podràs entrevistar-te amb ells si compleixes amb els requisits de les ofertes que es publiquen.
Actualitzem periòdicament les ofertes de treball publicades, pel que et recomanem visitar aquesta pàgina diàriament per revistar les noves ofertes.
Per a aconseguir una entrevista, només has de presentar la teua candidatura abans del dia 10 de novembre en les següents ofertes de treball. L'empresa revisarà la teua candidatura i, si el teu perfil s'ajusta a les necessitats del lloc de treball, ens posarem en contacte amb tu i t'assignarem una cita amb hora reservada per poder mantindre la teua entrevista de treball el dia 17 de novembre en la Cambra de Comerç de Castelló.
Assegurar el compliment de totes les obligacions fiscals i d'assegurances de la companyia, així com el control d'actius, d'acord amb la legislació actual en matèria d'assegurances i impostos i les directrius rebudes del Director Financer Administratiu, amb la finalitat de garantir una situació legal constantment actualitzada en matèria fiscal i una completa cobertura de les assegurances que l'empresa té subscrits. Complir en tot moment amb els requisits legals i els procediments interns.
Neteja de sales, banys, despatxos i zones comunes segons planing setmanal. Realització de comandes de neteja i organització del magatzem.
Es valorarà Graduat Escolar i formació relacionada amb el sector.
Experiència mínima de 3 mesos en llocs similars.
Contracte de substitució. Jornada intensiva de 8 a 15,30 de dilluns a diumenge amb dos dies de descans. Salari: 1000 euros bruts per 14 pagues. Necessari disposar d'un certificat de discapacitat per problemes de salut mental.
En Colorker Group, grup empresarial ceràmic en procés de creixement, desitgem cobrir una vacant per a la nostra planta de producció a Xilxes amb la incorporació d'un Electromecànic en l'actual equip de Manteniment Generals.
En dependència directa del Cap de Taller de Generals, les seues principals funcions seran les de reparació i muntatge de màquines, línies i instal·lacions, assistència a avaries, manteniment preventiu i correctiu, tant a nivell mecànic com elèctric a la fàbrica en general.
Es requereix disponibilitat per a treballar en torns rotatius, de dilluns a divendres.
T'oferim estabilitat laboral amb un contracte indefinit, i l'oportunitat de desenvolupament professional i aprenentatge en un entorn dinàmic, innovador i competitiu.
Formació requerida:
Cicle formatiu de Grau Mitjà o superior
Especialitat: mecànica, electrònica, mecatrònica…
Valorable; carnet de carretons elevadors.
Experiència requerida:
En el lloc: 2 anys.
En el sector: 2 anys.
Condicions:
3 Torns rotatius de Dilluns a Divendres (Demà- Nit- Tard).
Contracte indefinit
Salari segons covenio grup 4 amb plusos, aprox 27.000€ brut/ anual.
En Andromeda Group, empresa dedicada a l'aqüicultura, estem ampliant el nostre equip d'OPERARI DE NETEJA en la planta de processament de peix a BORRIANA.
Funcions:
Requisits:
S'ofereixen 2 llocs d'electromecànic:
Realitzar el manteniment preventiu i correctiu de les instal·lacions i equips en l'àrea de mecànica. Instal·lar, reorganitzar i posar en marxa els equips de la planta assignada. Inspeccionar i diagnosticar les fallades de la maquinària, vehicles, eines i equips. Calibrar eines i equips defectuosos. Revisar serveis generals i manteniment d'aquests.
Des de Avramar Ibèrica, empresa dedicada a l'aqüicultura, busquem contractar OPERARIS DE PRODUCCIÓ per a la nostra planta de processament de peix a BORRIANA.
Les tasques principals són:
- Tasques d'envasament i encaixat del peix.
- Classificació del producte.
- Filetejat del peix.
- Etiquetatge del producte i lectura PDA.
- Termo segellat.
- Control de registres de maquinària industrial.
- Raigs x
Requisits:
- Vehicle propi.
-Disponibilitat d'horari flexible i immediata.
- Experiència prèvia en cadena de producció. Valorable experiència amb productes alimentaris.
- Secció de filetejat de producte serà necessària tindre experiència o maneig demostrable de ganivet (en carnisseria, pescateria. Etc.).
-Castellà fluid.
S'ofereix contracte eventual i possibilitat de contracte indefinit.
Salari brut en 14 pagues a l'any segons conveni
Jornada de 40 hores setmanals + hores extres.
Horari de Dilluns a dissabtes segons necessitats de producció.
Personal de cuina per a col·lectivitats. Auxiliars de cuina i cuiner/as.
Ubicació: diferents centres en província de Castelló.
Preferible aportar experiència en lloc similar.
Per a zona Castelló, Benlloch, Caudiel. Sol ser jornada completa a torns i llocs indefinits o en períodes vacacionals per a cobrir vacances. Sempre han de tindre TIP vigent. Per a tema aeroportuaris, ferroviaris i per a edificis públics.
18000 EUROS
Busquem incrementar la nostra Xarxa d'Agents en tota Espanya, amb posicions vacants en la
Direcció Territorial Llevant Balears: València, Castelló, Alacant, Múrcia, Albacete, Terol i Palma.
Si tens vocació d'empresari, capacitat comercial, caràcter emprenedor i ambició per desenvolupar una
professió de futur en un sector en creixement i altament rendible, comptem amb un pla especialitzat amb el qual podràs convertir-te en el millor Agent d'Assegurances i Inversions.
Posem a la teua disposició un pla de formació i acompanyament continu, teòric i pràctic.
Amb la nostra orientació i suport, podràs comercialitzar tota la gamma de productes d'assegurances i inversions existents en el mercat, per a oferir un assessorament integral del client i poder generar una cartera
altament rendible.
Comptaràs amb eines tècniques, comercials i de màrqueting i un pla econòmic amb una atractiva retribució
mensual, finançament, comissions per la nova producció i la cartera generada, a més d'incentius anuals i
premis per objectius aconseguits.
Donar suport al departament de logística fent reportes diaris dels subministraments.
Suport en l'aprovisionament en la quantitat i terminis previstos, per a assegurar el compliment de la producció a la fàbrica
Recepció de mercaderia i comprovació d'albarans
Formació: Grau d'administració d'empreses o similiar
Condicions: Imprescindible haver finalitzat la carrera en els últims 4 anys en la Universitat Jaume I. Inglés parlat i escrit (mínim nivell B2). Excel Avançat. Vehicle propi.
Consultora experta en gestió de Recursos Humans amb més de 15 anys d'experiència
Una Consultora de Serveis Empresarials i educatius relacionada amb el desenvolupament de persones i organitzacions, tant a nivell nacional com internacional.
Consultor tecnològic especialitzat en digitalització d'empreses, orientant i acompanyant a les mateixes en la implantació de la cultura de la dada.
Catedràtic d'Organització d'Empreses, Director del MBA de la UMH i responsable durant 16 anys del seu Observatori Ocupacional, encarregat de promoure la inserció laboral per compte d'altri i pròpia.
És Enginyera en Informàtica per la UPV i Màster en Mental System Management, Neurocreatividad, Innovació i Sisé sentit per la UV.
A través d'internet podràs seguir en directe les conferències i tallers que hem programat perquè desenvolupes el teu perfil professional i millors en la teua cerca d'ocupació.
Com enfrontar-se a l'ús del futur? Quines competències valoren les empreses? Es pot ser més creatiu/a en la cerca d'ocupació?
Aquestes són algunes de les preguntes que respondran els nostres experts en les conferències i cursos organitzats en el programa.
També es tractaran els punts clau per a desenvolupar un perfil professional o desafiar la digitalització en el mercat laboral.
Objectiu: Conéixer com el pensament creatiu ens ajuda a descobrir camins no explorats i a assumir noves perspectives. Conéixer diferents tècniques ...
El Centre Oficial d'informació europea de la Diputació de Castelló, Europe Direct Castelló, organitza una taula redona per a mostrar/acostar les op...