Workforum Castelló és una oportunitat única per a trobar treball i millorar el teu perfil professional.
Acudeix a l'esdeveniment que reuneix més de 40 empreses amb ofertes actives, a més de conferències i tallers laborals.
El departament de Recursos Humans de les empreses participants serà present en WorkForum.
Vols aconseguir una entrevista amb ells? Hauràs de presentar la teua candidatura a l'empresa en les ofertes d'ocupació abans del 10 de novembre.
Després de revisar el teu perfil professional, si aquest s'ajusta a les necessitats del lloc, seràs contactat i se't agendará una entrevista de treball presencial el 17 de novembre en la Cambra de Comerç de Castelló.
També es tractaran els punts clau per a desenvolupar un perfil professional o desafiar la digitalització en el mercat laboral.
Descobreix els secrets per a augmentar la seguretat en tu mateix i mirar al futur amb una esperança entusiasta i real. Aprén les claus de l'alt rendiment professional i les oportunitats laborals. Coneix les eines que incrementaran les teues possibilitats d'èxit i et permetran ser la millor persona candidata en un procés de selecció.
Els departaments de Recursos Humans de més de 40 empreses estaran presents en WORK FORUM i podràs entrevistar-te amb ells si compleixes amb els requisits de les ofertes que es publiquen.
Actualitzem periòdicament les ofertes de treball publicades, pel que et recomanem visitar aquesta pàgina diàriament per revistar les noves ofertes.
Per a aconseguir una entrevista, només has de presentar la teua candidatura abans del dia 10 de novembre en les següents ofertes de treball. L'empresa revisarà la teua candidatura i, si el teu perfil s'ajusta a les necessitats del lloc de treball, ens posarem en contacte amb tu i t'assignarem una cita amb hora reservada per poder mantindre la teua entrevista de treball el dia 17 de novembre en la Cambra de Comerç de Castelló.
Eres jove, proactiu/a i t'agraden els reptes?Cerques un treball que no requerisca experiència prèvia i en el qual pugues coordinar projectes? Participa en el Programa Telémaco, 2 anys de treball i formació per a arribar a ser Cap/a de Sector (manager en un magatzem i membre del Comité de Direcció:
Què faràs en el teu dia a dia?
1. Assegurar l'atenció al Client i realitzar suggeriments de millora per a donar resposta a les seues necessitats. Sense ells/as no som res!
2. Gestionar l'estoc de la mercancia segons les indicacions de la teua manager/mentor. S'organitzat/a sempre és un plus!
3. Atendre la normativa de seguretat
4. Treballar en equip i col·laborar amb els/as companys/as de Magatzem. Fer *team és essencial per a aconseguir noves metes!
Busquem jovens amb:
- FPII o titulació Universitària (especialitats tècniques)
- Motivació pels entorns dinàmics
- Flexibilitat, capacitat de presa de decisions i de resolució de reptes
- Amb ganes d'aprendre i demostrar la seua vàlua començant des de les bases del negoci
- Disponibilitat de mobilitat Geogràfica Regional Llevant (Finestrat, Alacant, Múrcia,Castelló, Massanassa, Palma)
- Permís de conduir
FUNCIONS I TASQUES QUE REALITZAR:
- Control d'entrada i eixida de visitants o vehicles.
- Rondes de supervisió i atenció a l'usuari.
- Recollida i classificació de paqueteria interna.
- Maneig de Paquet Office per a realitzar el control d'entrades i eixides.
- Manteniment i neteja de les zones comunes.
En Colorker Group, grup empresarial ceràmic en procés de creixement, desitgem cobrir una vacant per al nostre equip comercial, concretament afegint un ADMINISTRATIU COMERCIAL EXPORTACIÓ.
En dependència directa del Cap d'Administratius Comercials, les seues principals funcions seran;
- Gestió Administrativa de la cartera de comandes assignada.
- Gestió de les càrregues de les comandes als clients.
- Suport administratiu al departament comercial.
- Vetlar pel compliment dels prespuestos de vendes assignades.
-SÀRRIA REQUISIT INDISPENSABLE EL DOMINI DE DOS IDIOMES, SENT UN D'AQUESTS, INGLÉS O FRANCÉS.
T'oferim estabilitat laboral amb un contracte indefinit, i l'oportunitat de desenvolupament professional i aprenentatge en un entorn dinàmic, innovador i competitiu.
Formació requerida:
Cicle formatiu de Grau Mitjà en Administració i Finances.
Mínim domini de 2 idiomes, sent un d'aquests Inglés o Francés.
Bon domini d'eines de ofimatica.
Experiència requerida:
2 anys d'experiència en funcions similars
Condicions de l'oferta:
Contracte Indefinit.
Jornada partida de Dilluns a Divendres.
Salari; 23.000€ brut/ anual.
2 llocs oferits
En dependència directa del responsable de classificació busquem cobrir vacants d'operaris/as de classificació per a desenvolupar les tasques pròpies del lloc.
Vols viure una experiència professional apassionant i desenvolupar la teua carrera amb nosaltres/a? Si t'agrada el sector del retail i logístic, gaudeixes treballant amb altres/as i sentint-te útil al teu al voltant, vols liderar equips, realitzar iniciatives de millora, enfrontar-te a nous reptes contínuament i créixer amb nosaltres/as.
Si t'incorpores al programa, tindràs l'oportunitat de descobrir les diferents missions que tenim en BRICOMART, tant en comerç (Caixes, venedor/a, Responsable Comercial, Cap/a Sector) com a logística (Recepcionista, Responsable logístic, cadena de subministrament)
Durant 1 any, aniràs passant per diferents fases d'aprenentatge i desenvolupament i posant en pràctica tot l'aprés, assumint cada vegada majors responsabilitats que et prepararan per a ser un/a de nostres lideres logistics del futur.
Recol·lectar, encaixar i aclarir el xampinyó.
Es valorarà formació en el sector agrícola.
No es requereix. Es valorarà experiència en l'encaixat de cítrics.
Contracte indefinit. Horari de 8 a 17,00 h. En funció de les necessitats de la recol·lecta podrà acabar-se abans o després. 38 h/setmanals. Necessari disposar d'un certificat de discapacitat per problemes de salut mental.
Personal de cuina per a col·lectivitats. Auxiliars de cuina i cuiner/as.
Ubicació: diferents centres en província de Castelló.
Preferible aportar experiència en lloc similar.
Llocs oferits: Conductor de camió C1
Es requereix conductor de camió per a empresa del sector cítric per al transport de caixes entre magatzems. Ruta compresa entre Nules i Burriana. Jornada completa
Formació requerida: C1 en vigor
Experiència requerida d'almenys 1 any
Condicions:
· capacitat per a romandre assegut, no es realitza cap tipus d'esforç
· disponibilitat per a treballar de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 i de 15 a 18
· es treballa sempre dins de la mateixa ruta compresa entre Borriana i Nules.
Es requereix oficial de primera de la construcció per a incorporació immediata i contracte indefinit, amb salari segons conveni i la seua vàlua, jornada de treball completa.
Formació PRL 20h obra de paleta
Experiència en treballs d'obra de paleta mínim de 5 anys, capacitat de dirigir a un equip o de persones, valorable la capacitat d'interpretar plans, permís de conduir.
Els treballs són la gran majoria a Llucena i pobles de voltant.
En OBRAMAT (Abans Bricomart), l'empresa de referència de distribució de materials en el mercat de la Reforma i Construcció, estem buscant venedors/as.
Si vols participar en un projecte ambiciós dins d'una empresa jove, dinàmica, orientada a les persones, capdavantera en el seu sector i amb un fort projecte d'expansió AQUESTA ÉS LA TEUA OPORTUNITAT!
En dependència del Cap/a de Sector, tindràs la missió de contribuir per tu mateix a la satisfacció dels clients i al desenvolupament de les vendes, assegurant una excel·lent experiència de compra:
- Assegurar la correcta atenció al client i la venda segons el Pla de Vendes
- Col·laborar i posar en marxa les operacions comercials i realitzar suggeriments de millora per a donar una millor resposta a les necessitats dels clients.
- Mantindre la teua secció posant el focus en la col·locació, reposició i el balizaje de la mercaderia
-Gestionar l'estoc de la secció segons les indicacions de la teua manager
-Atendre la normativa de Seguretat
- Col·laborar amb el teu equip en el marc de valors de la companyia
- Participar en la vida del magatzem, viure i fer viure el projecte de l'empresa
Consultor tecnològic especialitzat en digitalització d'empreses, orientant i acompanyant a les mateixes en la implantació de la cultura de la dada.
Una Consultora de Serveis Empresarials i educatius relacionada amb el desenvolupament de persones i organitzacions, tant a nivell nacional com internacional.
Catedràtic d'Organització d'Empreses, Director del MBA de la UMH i responsable durant 16 anys del seu Observatori Ocupacional, encarregat de promoure la inserció laboral per compte d'altri i pròpia.
És Enginyera en Informàtica per la UPV i Màster en Mental System Management, Neurocreatividad, Innovació i Sisé sentit per la UV.
Consultora experta en gestió de Recursos Humans amb més de 15 anys d'experiència
A través d'internet podràs seguir en directe les conferències i tallers que hem programat perquè desenvolupes el teu perfil professional i millors en la teua cerca d'ocupació.
Com enfrontar-se a l'ús del futur? Quines competències valoren les empreses? Es pot ser més creatiu/a en la cerca d'ocupació?
Aquestes són algunes de les preguntes que respondran els nostres experts en les conferències i cursos organitzats en el programa.
També es tractaran els punts clau per a desenvolupar un perfil professional o desafiar la digitalització en el mercat laboral.
Objectiu: Conéixer com el pensament creatiu ens ajuda a descobrir camins no explorats i a assumir noves perspectives. Conéixer diferents tècniques ...
El Centre Oficial d'informació europea de la Diputació de Castelló, Europe Direct Castelló, organitza una taula redona per a mostrar/acostar les op...